RETOURNEREN
Hoe kan ik mijn schoenen retourneren?
Zijn de schoenen toch niet helemaal naar wens? Je kunt de schoenen binnen 30 dagen aan ons retour sturen. Breng je pakket naar een PostNL-punt (voor Nederland) of Bpost-punt (voor België) in de buurt. gebruik hiervoor het meegeleverde retourlabel. Voor klanten buiten Nederland en België zijn de retourkosten voor eigen rekening, de instructies sturen we mee met je bestelling. Let op dat je de schoenen ongedragen en in de originele en onbeschadigde verpakking aan ons retourneert. Zorg er voor dat je pakketje zo verpakt is dat het geschikt is voor verzending.
Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?
Je kunt jouw bestelling binnen 30 dagen retourneren mits ongedragen (passen mag natuurlijk wel) en in originele en onbeschadigde verpakking.
Ik heb een defect artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Neem contact op met ons team Info@offsquareofficial.com
Wat kost retourneren?
Retourneren vanuit Nederland en België is gratis bij een PostNL ServicePunt in de buurt met het retourlabel welke bij je bestelling zit. Voor consumenten buiten Nederland & België zijn de verzendkosten voor eigen rekening.
Naar welk adres retourneer ik mijn pakket
Een retourlabel wordt gratis met je bestelling meegeleverd, het retouradres staat hier al op ingevuld.
Kan ik mijn bestelling omruilen voor een ander model/maat?
Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te ruilen. Indien je een ander model of een andere maat wenst dan kun je het beste deze opnieuw bestellen en het oude retourneren. Voor het geretourneerde product ontvang je altijd het aankoopbedrag terug.
Zie ook ons maat advies!
Bij iedere schoen kun je de bijbehorende maattabel terugvinden.
Heb ik garantie op mijn aankoop
Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit betekent dat het product is wat je ervan mag verwachten. Ondanks dat wij diverse kwaliteitscontroles uitvoeren kan het voorkomen dat een product toch een fabricage- of materiaalfout bevat. In deze gevallen zullen wij het product repareren. Indien reparatie niet mogelijk is zullen wij uiteraard naar andere oplossingen kijken.
Wat valt buiten de garantie?
Wij verlenen geen garantie wanneer het product verkeerd gebruikt is. Dit geldt ook bij gebruiksslijtage van zolen, hakken, bovenwerk, voeringen en ritsen. Vlekken die ontstaan zijn door bijvoorbeeld regen, transpiratie en/of andere vloeibare substanties vallen ook buiten de garantieregeling.